niedziela, 13 maja 2012

mężczyzna (wstawiony) o mężczyznach.

- jeśli będziesz chciała poznać mężczyznę naprawdę, to postaw przed nim butelkę wódki i sprawdź, jak będzie zachowywał się po spożyciu. słuchaj uważnie, co powie, bo tylko wtedy będzie mówił prawdę. jeśli stanie się wulgarny lub będzie się awanturował- wyrzuć go za drzwi i nie trać czasu. szkoda cię dla takiego głupiego chuja.


- i pamiętaj: mężczyźni zakochują się oczami, kobiety uszami. oni o tym wiedzą, dlatego pięknie mówią, bajerują, obiecują. znajdują słabości kobiety i bezwzględnie je wykorzystują. 90% facetów to głupie kutasy i ja również taki byłem. uważaj więc, w co się pakujesz.

- mój syn ma 19, ty masz 21. mężczyzna powinien wiązać się z młodszą kobietą. ale wiesz co? ja bym zaakceptował nawet starszą synową.


- syn ma wolną rękę, nie ograniczam go. wraca do domu o 4 nad ranem- okej, cieszę się, że nie jest na tyle zalany, żebym musiał prowadzić go do łóżka. nie przeszkadza mi to. ale gdybym miał córkę, 4 rano nie byłaby godziną, o której życzyłbym sobie, żeby wracała do domu.


pogawędki od 3 do 5 nad ranem z panem tomaszem z łódzkiego.
bardzo spoko, ale jeszcze kilku takich gości, a zostanę feministką, która na widok faceta ucieka w drugą stronę lub ewentualnie rzuca się na niego z tasakiem bądź siekierką ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz