piątek, 10 lutego 2012

piątek.

niektóre osoby nie pozwalają ci narzekać na swoje życie...

monia: ech ... mam egzystencjalnego doła : (
monia: moje życie jest nic nie warte
monia: wszystko jest takie beznadziejne i monotonne
Anka Szklanka =): weź nie pierdol. :D

...i uświadamiają, czym jest prawdziwa tragedia.

Anka Szklanka =): kurwa ktoś mi wypożyczył książke 'burak liściowy i ćwikłowy' a mi potrzebna ! :D


w związku z takim niespodziewanym obrotem spraw, nie pozostaje mi nic innego, jak przestać pierdolić narzekać :D

2 komentarze:

  1. Twoje życie nabierze sensu, gdy przeczytasz książkę, której tytuł brzmi "Burak liściowy i ćwikłowy', a wówczas nic już nie będzie beznadziejne i monotonne !
    I swear !
    P.s Buraki są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buraki są fajne, jest nawet taki zespół Buraky! :D

    OdpowiedzUsuń