piątek, 9 grudnia 2011

sucharki.

 żarty- sucharki o tematyce na czasie:

Paweł Mistrz Ciętej Riposty: może być Paweł, prysznic i wino musujące;d 
monia: nie używaj, PROSZĘ, przy mnie słowa "wino"
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: nie moja wina, że nie możesz słuchać o winie 
monia: prosiłam! 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: nie moja wina, że nie trawisz wina ;d
monia: mój żołądek już przetrawił, co miał do przetrawienia, uwierz mi 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: i zostało w nim to co w główce, czyli pustka :D


Paweł Mistrz Ciętej Riposty: myśl o Tobie działa na mnie jak czysty spirytus 
monia: sraka i paw ?
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: ...



2 komentarze:

  1. haha, w tej ostatniej gadce, to TY jesteś mistrzem ciętej riposty. Jak ktoś by mi tak powiedział, to chyba bym przez 15 minut nie wiedziała co powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sprostowac, bo od razu odpowiedziałem Monice "nie moja wina że tak na Ciebie działa każdy alkohol"
    Także nie wiem skąd się wzięły "..."

    OdpowiedzUsuń