sobota, 10 września 2011

poznasz kolegę swego po ripostach jego.

Paweł Mistrz Ciętej Riposty: masz przede mna tajemnice ??
monik: jesień ma być zimna i krótka, natomiast zima długa i ciężka 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: to Ty jesteś jak połączenie zimy i jesieni bo jesteś zimna i krótka<lol> 
monik: ładnie mnie podsumowaleś
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: chociaż wolałbym zebys była jak połączenie lata i jesieni;D 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: gorąca i mokra<lol>


monik: mam pomysł : D 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: jaki?
monik: żeby zrobić sobie eurotrip po polsce
monik: do miejscowości które mają w nazwie kraj ; d 
monik: np wlochy , ameryka 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: odwiedzimy miejscowośc 'ZOO' i zamieszkasz tam;]


monik: weź coś zrób ... ja chcę jeszcze w tym roku przejechać się rowerkiem wodnym i zamoczyć nóżki w zbiorniku wodnym... i siedzieć w nocy na polanie i pić dorato : (
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: roobiee coos 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: drukuje falszywe banknoty dla ciebie 
monik: ale fajnie ! 
monik: i co z nimi zrobimy ? 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: zaplacimy za wyjazd 
monik: myślałam że przepijemy 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: i przepijemy w rowerku wodnym


Paweł Mistrz Ciętej Riposty: to rezerwuj boszkowo 
monik: dalczego ja? 
Paweł Mistrz Ciętej Riposty: wole "trudne sprawy"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz