poniedziałek, 18 lipca 2011

weekend.

spędziłam najlepszy na świecie weekend w międzyzdrojach. pozdrawiam Anka z ADHD, który uczynił na dwa dni moje życie piękniejszym :*
mimo że nie potrafiłyśmy rozłożyć namiotu, było mokro i nie zabrałyśmy ze sobą karimaty, było f a n t a s t y c z n i e.
przejechałyśmy pół Polski, żeby dowiedzieć się, że 'jesteśmy wykurwiste z charakteru', nie jesteśmy głupie a Poznaniacy są wszędzie. ludzie na plaży są zupełni inni, wyluzowani i otwarci.
śniadania na plaży o poranku to czysta poezja, a szampan nad brzegiem morza w świetle księżyca... najlepszy. nawet jeśli kosztował 4,99.
dodatkowo nastąpiła mini integracja po północy z ekipką z Bydgoszczy/Szczecina/Norwegii (nie ustalili wspólnej wersji;) no i prawie się zaręczyłam.

nie zamieniłabym tych dwóch dni nawet na tydzień spędzony gdzieś w gorącej Hiszpanii!

w pociągu.
Anek z ADHD: zasady są od tego, żeby je łamać, HAHAH.
ja: a co zrobiłaś?
Anek z ADHD: wychyliłam głowę przez okno.


rozbijanie namiotu. wyciągnęłyśmy namiot z worka i patrzymy na niego bezradnie, próbując złożyć go w całość.
Jakiś Miły i Pomocny Pan: co tam, dziewczyny, macie jakiś problem?
ja: szczerze mówiąc tak... nie wiemy jak się do tego zabrać...
Jakiś Miły i Pomocny Pan: no to może wbijcie śledzie.
wbijamy śledzie.
Jakiś Miły i Pomocny Pan: tylko uważajcie, żeby się nie wygięły.
Anke z ADHD: ojej, za późno.


na plaży.
Niby Poznaniak w Stanie Nieco Wstawionym: bo ja też mam przyjaciół. wielu.
Anek z ADHD: no to dobrze, cieszę się.
Niby Poznaniak w Stanie Nieco Wstawionym: ale mnie nudzą.


wracamy ok. 2 w nocy na biwak. po drodze zahaczamy o toaletę. pani gospodarz myje podłogę.
my: możemy jeszcze skorzystać na chwileczkę?
Pani Gospodarz: o tej porze? Bóg was opuścił?

3 komentarze:

  1. oj bo wcale Hiszpania nie jest lepsza od zwykłego bałtyckiego morza. Nie liczy się gdzie, ale z kim! Odwieczna prawda ;) Ja marzę o takim wypadzie, żeby się tępo, sącząc wino/piwo/kawę/cokolwiek - gapić się w bezmiar morza czy też gwiaździstego nieba

    OdpowiedzUsuń
  2. Anek z ADHD xD dziekuje MOnice z ADHD za cudowne weekend;* jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i równie beztroski:* ogromne love...
    TAURECIE:**

    OdpowiedzUsuń
  3. haha podoba mi się ta notka ^^
    za tych wyluzowanych ludzi na plaży, za te śniadania o pseudo poranku xp, za te szampany za 4,99 (no dobra, mimo wszystko zostaje przy igristoje za 10 ^^) i za te nocne integracje (jeśli o moje integracje chodzi to było latanie po plaży z pianką do golenia, lanie ją po całym ciele i nagie kąpiele w morzu) KOCHAM polskie morze i nie zamieniłabym takich wyjazdów na żadne inne. wolę wydać mniej kasy na bilety itp. i więcej przeżyć i mieć więcej szampanów (xDD) niż wydawać nie wiadomo ile na wyjazd gdzie będę chodzić, zwiedzać i ew. się integrować ;p

    CI CO MÓWIĄ, ŻE SPORT TO ZDROWIE KŁAMIĄ!xDD czemu po 30 dniach przerwałaś a6w?
    Haha, zawsze mówimy 'od jutra'. codziennie od jutra xD Ale mimo wszystko... Powodzenia ^^ zaczynaj! xp ja się jednak nie zdobyłam na a6w. znalazłam płytę z czterema pięciominutowymi programami na płaski brzuch, więc na razie to. jakieś pilatesy, srilatesy i nie wiadomo co jeszcze. alee. czego się nie robi dla płaskiego brzucha ^^

    Mnie też by nie przekonało te 12 wejściówek. Jakoś nie lubię chodzić do kina za często ;P A znalazłaś jakąś inną?

    Ale się rozpisałam :O
    + oberwuję :D

    OdpowiedzUsuń